Klachtenprocedure Ander Leven B.V.
Ander Leven – klachtenprocedure - versie 25 maart 2025
We doen ons best om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. We nemen iedere klacht serieus en zoeken altijd naar een passende oplossing. Hieronder lees je hoe je een klacht kunt indienen en wat je van ons kunt verwachten.
1. Een klacht indienen
Je kunt je klacht schriftelijk indienen per e-mail of post. Vermeld in je bericht in ieder geval:
- Je naam en contactgegevens
- Een duidelijke omschrijving van je klacht
- Eventuele bijlagen of relevante correspondentie
2. Bevestiging van ontvangst
Zodra we je klacht hebben ontvangen, sturen we je binnen 3 werkdagen een bevestiging. Zo weet je zeker dat je klacht in behandeling is genomen.
3. Behandeling van de klacht
De directie bekijkt iedere klacht persoonlijk. Als we extra informatie nodig hebben, nemen we contact met je op. We streven ernaar om je binnen 15 werkdagen een inhoudelijke reactie of oplossing te geven.
4. Oplossing of vervolgstappen
We doen ons uiterste best om je klacht naar tevredenheid op te lossen. Mocht dat meer tijd kosten, dan laten we je weten wat de vervolgstappen zijn en binnen welke termijn je een reactie kunt verwachten.
5. Vertrouwelijkheid
Je klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld. Alleen medewerkers die bij de afhandeling betrokken zijn, hebben toegang tot de informatie die je met ons deelt.
Contactgegevens
Ander Leven B.V.
Charlotte van Pallandtlaan 24
2104 SP Heemstede
Telefoon: 085-0471250
E-mail: info@anderleven.nl
Website: anderleven.nl